dilluns, 12 de febrer del 2018

El treball de la Kathia pel concurs bíblic de redacció



Ensenya’m a ser feliç i a donar pau

Dir que ets feliç és una cosa molt fàcil però ser-ho de veritat no és tan fàcil ja que la vida et posa dificultats en el teu camí si no ets feliç ja no dones pau ja que els teus problemes els hi passes a l’altre gent ja sigui amb mirades o amb discussions. Jo crec que feliç del tot ningú ho és, ja que tothom té problemes, però si que es pot dir que algunes persones tenen més felicitat que altres. Mai ens adonem que amb poca cosa ja ets feliç per això ho demanem tot.

Un somriure teu pot fer feliç a una altra persona i pot donar pau a aquella persona. Per ser feliç tu mateix has d’evitar aquelles discussions amb els amics o familiars que al capdavall són tonteries que acaben tallant el vincle, per ser feliç també has d’ajudar a la gent ja que això et fa feliç encara que no ho semblis, per ser feliç també has de tenir algú en qui confiar, ja que ajuda molt i si en algun moment et rendeixes ,aquesta persona t’ajudarà a aixecar-te i continuar cap endavant, per ser feliç has de passar de les crítiques de les persones cap a tu ja que si ho fan és perquè tenen por de que els hi facin a ells i això els fa més forts, per ser feliç també has de fer feliç com? Doncs ajudant la gent, per fer feliç has de somriure sempre a la gent encara que estiguis enfadat amb la vida per diferents motius, tu somriu... per fer feliç també has de donar gràcies a tothom per a tot, encara que sigui per una tonteria dóna gràcies perquè per una tonteria pots agrair la vida. 

Solen dir que els nens són els més feliços perquè no entenen res però no són els més feliços ja que ho entenen però a la seva manera, els nens tenen cervell i si veuen algú trist del seu voltant ells es posen tristos. És veritat que diuen que els nens amb una joguina ja són feliços però el que ningú entendrà mai és que la felicitat no la fa un objecte que sí que seran feliços però no per tota la vida com molts diuen... a vegades el nen mes feliç és el que no té res i ho té tot a la vegada, jo per ser feliç sols necessito els del meu voltant feliços i conservar els del meu voltant ja que no tothom pot conservar la família, i no enfadar-se amb ningú ja que costa molt i com he dit abans la vida posa obstacles al teu camí, però tu sense saber, saps més que la vida i tu pots esquivar els obstacles amb una mica de seny i ajuda. Alguns obstacles et costarà superar-los, però dels obstacles més difícils n’aprendràs.

Algú i Déu et posa aquells obstacles per fer-te fort i per afrontar altres obstacles amb més facilitat i amb més seny. 

Espero que hagueu après com ser feliç i donar pau ja que la cosa està en que si ets feliç ja dones pau i que per més ric que siguis no tens perquè ser més feliç, el diner no fa la felicitat per més que pensem això nosaltres, no és que ho pensem sinó que ja ve amb nosaltres . Des de petitons la vida ens educa així. Jo sóc feliç i ho puc dir ben orgullosa ja que tinc una família que m’estima i que m’ajuda encara que cometi errors, també tinc uns amics que m’ajuden, no puc dir que sóc rica, però sí que puc dir que sóc rica en felicitat i que dono pau a la gent ja que encara que no pugui amb la meva vida somric perquè sé que el que faci jo avui, demà podrà ajudar a una altra persona i sé que aquest somriure meu alegra una proporció petita d’una persona i que un 1% de felicitat pot més que un 99% de tristesa ja que solament són proporcions i números, que la vida ens posa. Jo soc feliç. I tu?

Kathia Aguilar


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada